دبیر کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی شورای عالی آموزش و پرورش:

توجه به رشته علوم و معارف اسلامی می‌تواند خلاء مدارس را پر نماید/ نباید مدارس صدرا مهجور باشند

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ صبح امروز جعفرآبادی مسئول کمیته معارف آموزش و پرورش و نماینده مدارس صدرا در شورای عالی آموزش و پرورش با حضور در استان البرز، از مدارس صدرا در این استان بازدید کرد.

وی گفت: سازمان مدارس صدرا از سال ۱۳۸۱ در راستای تربیت دانش آموزان نخبه و مذهبی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون در ۲۰۰ شعبه در ۳۱ استان کشور بیش از ۱۴ هزار دانش آموز دختر و پسر در حال تحصیل و بیش از ۱۵ هزار دانش آموخته و ۳۸۰۰ معلم و عوامل اجرایی دارد.

جعفر آبادی افزود: از جمله ویژگی‌های ممتاز این مدارس می‌توان به فضای اخلاقی و دینی حاکم بر آنها، فراگیری دروس تخصصی معارف اسلامی و آماده شدن دانش آموزان برای ورود به حوزه و دانشگاه را برشمرد.

دبیر کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: رویکرد مدارس صدرا، پرورش تمام ساحتی فکر و روح نسل جوان در راستای دانش آموز تراز انقلاب است و حمایت از این مدارس امری مهم در تقویت جریان انقلاب می باشد.

گفتنی است برگزاری نشست با مدیران مدارس صدرا در استان البرز و بررسی فعالیت‌ها و مسائل این مدارس از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.