دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش در ديدار با همسر شهيد علي بحري:

خانواده شهداء الگوي بي نظيري براي نسل جديد هستند

دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش در ديدار با همسر شهيد والامقام علي بحري گفت: شما خانواده هاي معزز شهدا اسوه ايثار و فداكاري و يك الگوي بي نظير براي نسل جديد هستيد.

محمود اماني با تبريك هفته بزرگداشت مقام معلم خدمت اين بانوي معلم فداكار افزود: اين انقلاب مرهون خون شهداي عزيزي است كه بدون هيچ چشم داشتي جان خود را فداي به ثمر رساندن آن كردند و بجز رضاي خدا و دفاع از كشور، مكتب و آرامش خاطر ملت هدفي نداشتند.

وي اظهار داشت: صبوري و حميت شما عزيزان در پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي ستودني و ارزشمند است.

اماني تاكيد كرد: شرح زندگاني شما عزيزان مي تواند براي بسياري از زوج هاي جوان الگو و سرمشقي براي داشتن زندگي توام با آرامش، عشق، علاقه و صبوري باشد.

دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش در ادامه گفت: بايد از شما به عنوان يك مادر نمونه كه تنهايي و بدون سرپرست فرزندي فرهيخته و مسئوليت پذير تربيت و تحويل جامعه داده ايد تشكر و قدرداني نمود.  

در ادامه حاج خانم محسور همسر شهيد علي بحري اظهار داشت: شهدا با خدا معامله كردند و جان خود را براي اعتلاي ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي فدا كردند.

سركارخانم محسور از معلمان بازنشسته منطقه 17 تهران بود كه محل زندگي شان در منطقه 10 است وي ترجيح دادند تا پايان خدمت شان در آموزش و پرورش منطقه 17 به عنوان معلم ابتدايي خدمت كنند.

وي با اشاره به اخلاق حسنه اين شهيد بزرگوار گفت: ایشان فردی با تقوا،  متعهد و متواضع بود كه صداقت را سرمشق خود قرار داده بود. در ساده‌زیستی زبانزد عام و خاص بود، از تظاهر و ریاکاری بیزار بود، با خود سازی و عملکرد مثبت خود اطرافیان را ارشاد می‌كرد.

خانم محسور افزود: شهيد بحري كارمند آموزش و پرورش منطقه 10 تهران بود. در محله کمک حال همسایگان بود قبل از پیروزی انقلاب با کمبود نفت مواجه بودیم ایشان چرخ دستی مخصوص پخش نفت داشت، نفت را از شعبه مي گرفت و به درب خانه‌ها مي برد.

در اين ديدار كه مديران ارشد دبيرخانه شوراي عالي آموزش و پرورش حضور داشتند از سركارخانم محسور همسر محترم شهيد علي بحري توسط دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش به پاس سال ها خدمت در آموزش و پرورش تقدير و تشكر به عمل آمد.