افزایش کیفیت فعالیت های مدارس شاهد، راهکار ارتقای توانایی دانش آموزان این مدارس است
بازدید مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از مدارس شاهد «مرند و شبستر»:
مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش کیفیت فعالیت های مدارس شاهد، راهکار ارتقای توانایی دانش آموزان این مدارس است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی؛ در بازدید از مدارس شاهد «مرند و شبستر» اظهار کرد: تلاش برای بالا بردن کیفیت فعالیت های مدارس شاهد، یکی از راهکارهای افزایش توانایی دانشآموزان این مدارس است. وی با بیان این که «خودارزیابی مدیران مدارس شاهد» از کیفیت فعالیت های مدرسه در طول سال تحصیلی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: در تربیت تمام ساحتی هر مدرسه با توجه به بضاعت و امکانات خودش اهدافی از ساحت های تربیتی که در سند تحول بنیادین آمده است را تعیین، برنامه ریزی و اجرا می کند و در نهایت با خود ارزیابی و بررسی نقاط قوت فعالیت ها و کاستی های احتمالی برای سال آینده برنامه ای دقیق، کامل و جامع طراحی می کند.رزاقی ادامه داد: باید تلاش کنیم، مدارس شاهد از نظر کیفیت آموزشی به گونه ای باشند که دانشآموزان تمایلی برای رفتن به مدارس خاص نداشته باشند و از طرف دیگر برای ورود به این مدارس با یکدیگر رقابت کنند. مدیرکل امور شاهد و ایثارگران در اثنای این بازدیدها ضمن تجلیل از ایثارگری و رشادت های شهدای فرهنگی و دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس، از فرزندان شهید شاغل درآموزش و پرورش و خانواده شاهد و ایثارگران با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.