پیام دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز

دکتر محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز فصل روح بخش بهار را به فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های گرانقدر آنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش؛ متن پیام محمود امانی طهرانی بدین شرح است:

به نام بهار آفرین بی همتا

السَّلَامُ عَلَى رَبِيعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَيَّام

پروردگار متعال را سپاس، که بهار امسال را با عطر حیات بخش مهدوی آکنده کرد و جان های سعادتمند را با استشمام بوی جانفزای آن به ساحل آرامش رهنمون شد.

همزمان با یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش و به میمنت حیات روح بخش بهار جان ها، قدم در سال جدید می گذاریم تا همراه با رویش بزرگ طبیعت، تحول و شکوفایی نظام تعلیم و تربیت را با همراهی و مشارکت فرهنگیان عزیز و صاحب نظران این حوزه شاهد باشیم.

خداوند متعال را سپاس می گویم که در سایه الطاف و عنایت خاصه او دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش توانست در خدمت به نظام اسلامی، با مشارکت و همکاری اعضای شورای عالی، کمیسیون ها، کارکنان دبیرخانه شورا و همکاران وزارت آموزش و پرورش، گام های موثری را در راستای تهیه، تدوین و تصویب قوانین و مقررات آموزشی و تربیتی، نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی، بازنگری و ترمیم سند تحول بنیادین بردارد، از این رو از همراهی تمامی این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

سالی همراه با سلامتی و شادکامی را برای فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان عزیز و خانواده محترم آنان در سایه کرامت و عنایت خدای بی همتا و توجهات حضرت ولیعصر(عج) تمنا می کنم.

محمود امانی طهرانی – دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

سند تحول بنیادین