معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد:

نشست سالانه نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش در استان های کشور 24 و 25 آبان 1401 برگزار می شود

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر نقش و کارکردهای موثر نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش در استان های کشور؛ ایجاد ارتباط موثر بین حوزه اجراء و سیاستگذاری، شناسایی موانع و نیازهای قانونی در مسیر اجرای بهینه مصوبات این شورا و تقویت نظارت و ارزیابی از مهم ترین اهداف برگزاری نشست نمایندگان این شورا برشمرد.

احمدرضا دوراندیش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نشست سالانه نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش در استان های کشور 24 و 25 آبان 1401 در تنکابن برگزار می شود، اظهار داشت: در این نشست، نمایندگان شورای عالی در استانها، ضمن تبادل تجربیات و ارائه ابتکارات، انتظارات خود از حوزه سیاستگذاری را نیز مطرح می کنند.

وی افزود: ایجاد ارتباط موثر بین حوزه اجراء و سیاستگذاری، تبیین سیاست ها و برنامه ها، تقویت نظارت و ارزیابی، شناسایی موانع و نیازهای قانونی در مسیر اجرای بهینه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست است.

دوراندیش تصریح کرد: در این نشست، دو پنل«ترمیم و بروزآوری سند تحول بنیادین» و «تبیین ماموریت ها و وظایف کمیسیون های شورای عالی» با حضور مسئولان و صاحبنظران برگزارمی شود.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در این نشست در مورد تبیین نظری، عملیاتی و ارائه الگوی مدرسه مردمی که مورد تاکید سند تحول دولت مردمی است با نمایندگان شورای عالی در استانها تبادل نظر می شود.

دوراندیش نقش های مشورتی، تبیینی و توجیهی، نظارتی و مدیریتی را از مهم ترین وظایف و مسئولیت های نمایندگان شورای عالی در استان ها برشمرد.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان گفت: نمایندگان در این نشست نحوه تعامل و ارتباط موثر بین حوزه اجراء و سیاستگذاری، آسیب شناسی مصوبات شورای عالی، تقویت روحیه قانون مداری و نظارت برحسن اجرای مصوبات این شورا را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

سند تحول بنیادین