بررسی توفیقات مدرسه ای ایران در اجرای ایده ها و برنامه های تحولی
مطالعه تجارب زیسته مدیران مدارس پیشگام اجرایسند تحول بنیادین
مدارس پیشگام در اجرای سند تحول: انواع مدارسی که براساس شواهد و مستندات، طی 10 سال گذشته به گونه ای داوطلبانه و فعال در روند اجرای طرح های تحولی در سطح مدرسه حضور داشته و به فرآیند ها ودستاوردهای قابل توجهی در این زمینه دست یافته اند .
مولفه های مدرسه ای سند تحول: مفاهیم و گزاره هایی از بخش های مختلف سندتحول )و یا قابل الحاق به آن( که بتوان با تکیه بر آن ها برنامه های تحولی مد نظر سندتحول را در سطح عموم مدارس کشور )البته با ملاحظه تفاوت آشکار بین انواع مدارس( به شیو های شایسته طراحی و اجرا نمود.
برای دریافت متن کامل گزارش «بررسی توفیقات مدرسه ای ایران در اجرای ایده ها و برنامه های تحولی» اینجا کلیک کنید.