معاون آموزش‌وپرورش تهران مطرح کرد:

در اجرای سند تحول بنیادین، نکته مهم فهم و درك درست از تحول است

معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش شهرتهران گفت: باید جمع نخبگی را در لایه های مختلف همراه با دانش‌آموزان، اولیا، همکاران درون و بدون سازمانی پیش ببریم.

نشست «مدرسه، کلید طلایی اجرای سند تحول بنیادین» با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش، مدیرکل، روساي مناطق و جمعی از مدیران مدارس آموزش و پرورش شهر تهران در مدرسه ماندگار البرز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، معصومیان معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش شهرتهران با تسلیت ایام محرم و تحول خواهی امام حسین (ع) گفت: در اجرای سند تحول بنیادین، نکته مهم فهم و درك درست از تحول است. انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد اگر روشنگري و گفته های امام خميني (ره)، شهید مطهری و... نبود. ما هم به این نشست ها برای فهم مشترک و باور سند تحول بنیادین نیاز داریم.

وي افزود: ویژگی های تهران این است که ام القرای شهرهای اسلامی و منطقه است. با مناطق شهری مختلف و فرهنگ سازمانی گوناگون. در تهران بالاترین جمعیت دانش آموزی را داریم. در تهران سرریز نخبگی داریم.

معصوميان با اشاره به اينكه برای اجرا سند تحول بنیادین، بايد محیط وموقعيت اجراي آن را بشناسیم، اظهار کرد: باید جمع نخبگی را در لایه های مختلف همراه با دانش‌آموزان، اولیا، همکاران درون و بدون سازمانی پیش ببریم. اگر خروجی سند را تمام ساحتی دیدیم، می توانیم ادعا کنیم قدمی براي اجراي آن برداشته‌ایم.

وي یادآور شد: البته تحول جریانی دائمی است و بزرگترین مدال افتخار انسان این است که لحظه به لحظه تعالی پیدا می کند و در تحول است.

معاون ابتدایی شهر تهران در پايان گفت: امیدوارم با این نشست‌ها به باور و یقین و فهم مشترک و ایمان به اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش برسیم.